Reklama

Rozwiń swój biznes dzięki metodom mediów społecznościowych

By 28 lipca 2020 No Comments

Jeśli jesteś właścicielem firmy, prawdopodobnie już korzystasz z platform i metod mediów społecznościowych, aby Twoja firma była znana. Jeśli jeszcze nie korzystałeś z tych platform, prawdopodobnie myślisz o tym poważnie i powinieneś …

Faktem jest, że około 82 procent małych firm korzysta z tych platform, takich jak: LinkedIn, Facebook, Świergot, Instagram i Pinterest wspierać rozwój ich firm. Jeśli nadal zastanawiasz się, czy wykorzystać te platformy do rozwoju swojej firmy, powinieneś zakończyć debatę i zacząć jak najszybciej.

Platformy te skutecznie przyczyniają się do rozwoju Twojej firmy. W rzeczywistości wiele osób korzysta z sieci społecznościowych, aby dowiedzieć się o różnych firmach, ich produktach i usługach.

Poniżej znajduje się 6 powodów, dla których marketing w mediach społecznościowych działa!

1. Media społecznościowe informują Cię o Twojej firmie.Tak! W rzeczywistości różne platformy pomagają w promowaniu Twojej firmy. To naprawdę działa!

Twoja firma jest narażona! Nie trzeba dodawać – to bardzo dobra rzecz! Ale co ważniejsze, daje możliwość budowania relacji z docelową publicznością. Możesz zdobywać obserwujących, nawiązywać kontakty i kontaktować się z osobami, które już wiedzą o Twojej firmie. Ponadto ludzie, którzy robili z Tobą interesy w przeszłości, są teraz bardziej zainspirowani do opowiadania innym o Twoich produktach i / lub usługach.

2nd Marketing w mediach społecznościowych jest wyjątkowo tani! Im więcej algorytmów zostanie dodanych do różnych platform i / lub sieci, tym większe prawdopodobieństwo, że wpłyną one na twoją zawartość organiczną, ponieważ możesz zgubić się w walce. Z tego powodu zdecydowanie zalecamy korzystanie z możliwości reklamowych wielu sieci w celu promowania swojej firmy, treści oraz ofert specjalnych i / lub ofert. Najlepsze jest to, że reklama w mediach społecznościowych jest stosunkowo niedroga.

3 Media społecznościowe są bardzo popularne! Nie musisz być zapalonym czytelnikiem blogów technologicznych ani specjalistą od marketingu cyfrowego, aby wiedzieć, że jest to niezwykle popularne wśród wielu konsumentów.

Przez Pew Research Center – Około 65% dorosłych Amerykanów korzysta z tych platform i / lub sieci. Oznacza to, że jest bardziej prawdopodobne, że dotrze do prawie każdego klienta, który odwiedza Twoją firmę lub odwiedza witrynę.

W przypadku większości małych firm Facebook ma ponad 1,5 miliarda użytkowników miesięcznie, co oznacza, że ​​FB jest platformą, na której Twoja firma może dotrzeć do większej liczby odbiorców. Zalecamy rozpoczęcie kampanii marketingowej z Facebookiem.

4 Marketing w mediach społecznościowych obejmuje wszystkie cechy demograficzne i grupy wiekowe. To nie ma ograniczeń wiekowych. W rzeczywistości w sieciach społecznościowych pokonywane są bariery wiekowe. Badanie przeprowadzone przez Pew Research Center wykazało, że 65 procent dorosłych w Stanach Zjednoczonych jest aktywnych na tych platformach.

W latach 2005–2015 osoby w wieku od 30 do 49 lat coraz częściej korzystały z sieci społecznościowych. Nie ma znaczenia, ile lat mogą mieć Twoi docelowi odbiorcy – jest więcej niż prawdopodobne, że są już zalogowani na preferowanych platformach i czekają, aż Ty i / lub Twoja firma będziecie widoczni.

5. Media społecznościowe inspirują wzajemne zaangażowanie. W ten sposób możesz być lepiej poinformowany o swojej grupie docelowej dzięki środkom i kontroli. W ten sposób masz możliwość dowiedzieć się wszystkiego o zainteresowaniach swoich odbiorców i otrzymać informację zwrotną.

Połącz się ze swoimi obserwatorami i / lub klientami i poproś ich, aby zadawali Ci pytania i dzielili się swoimi przemyśleniami, opiniami i pomysłami na temat tego, jak powinieneś ich poznać na głębszym poziomie, abyś mógł ich lepiej poznać. Możesz udzielić szybkich odpowiedzi bez konieczności używania telefonu lub martwienia się, że klient mógł przegapić odpowiedź.

6. Na portalach społecznościowych możesz wymieniać się wieloma informacjami o swojej firmie. Różne sieci stały się miejscem, w którym konsumenci mogą uzyskać więcej informacji o Twojej firmie. Dzieje się tak dlatego, że platformy te oferują i umożliwiają firmom publikowanie aktualnych informacji o wszystkich swoich usługach, produktach i przyszłych wydarzeniach.

Ponadto wiele profili i działań w sieciach społecznościowych może być publicznych, co zapewnia użytkownikom znacznie lepszą widoczność. Oznacza to również, że Twoje profile mogą być indeksowane przez Google i inne wyszukiwarki. To tylko kolejny sposób, dzięki któremu możesz mieć pewność, że Twoja firma i / lub firma pojawi się na stronach wyników wyszukiwania podczas wyszukiwania.

Jak widzisz, marketing w mediach społecznościowych to niedroga metoda, dzięki której Twoja firma będzie znana grupie docelowej i innym użytkownikom. Najlepsze jest to, że z pewnością pomoże Ci to rozwinąć Twój biznes!